Type to search

Prowadzisz sklep odzieżowy? Sprawdź, jakie produkty warto mieć w swojej ofercie!

Przebicie się ze swoją ofertą na rynku odzieżowym to nie lada wyzwanie. Wiedzą o tym nie tylko producenci i projektanci, ale również sami sprzedawcy. Konkurencja jest ogromna, dlatego warto w jakiś sposób wyróżnić się na tle innych. Na przykład ciekawym, zaskakującym katalogiem. Jak jednak należy go budować?

Odkryj, skąd gdzie możesz kupić ubrania do swojego sklepu

 Odpowiedź na tak postawione pytanie wydaje się najtrudniejsza. Nie dlatego, że miejsc, w których jesteś w stanie się zaopatrywać, jest niewiele. Problemem często okazuje się jakość ubrań, a także ich wygląd, który powinien zachęcać klientów do zakupu. Świadomość odbiorców cały czas rośnie, dlatego nie zadowala ich przeciętność. Wymagają dostępu do towarów, dzięki którym będą w stanie wyrazić swój styl i przywiązanie do mody.

Co więc możesz zrobić, by spełnić ich wymagania? Postawić na współpracę ze sprawdzonymi, cenionymi dostawcami! Coraz częściej najlepszym wyborem okazują się hurtownicy, którzy zapewniają wyroby z dalekiej Azji – między innymi z Chin i Wietnamu. Dlaczego? Wpływ na to mają przede wszystkim:

  • atrakcyjne ceny,
  • bardzo szeroka, rozbudowana oferta,
  • wysoka jakość proponowanych ubrań,
  • możliwość składania zamówień hurtowych,
  • korzystne warunki transakcji.

Zakupy do swojego sklepu warto robić w specjalnych centrach handlowych, które skupiają hurtowników odzieży. Dzięki nim nie musisz martwić się tym, że zabraknie Ci pomysłów na urozmaicenie własnego katalogu.

Co powinien zawierać dobry sklep odzieżowy? Sprawdź nasze propozycje!

 Skoro wiesz już, gdzie możesz uzupełnić ofertę, pora wskazać na konkretne produkty, które mogą się w niej znaleźć. Wszystko po to, aby dotrzeć do jeszcze większej grupy potencjalnych odbiorców. Musisz pamiętać bowiem o tym, że skuteczna rywalizacja z konkurencją na rynku wymaga odpowiedniego planowania i podejmowania trudnych decyzji.

  • W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad tym, do kogo konkretnie chcesz kierować swój katalog. Możesz postawić wyłącznie na odzież damską, męską lub uniwersalną, skierowana do wszystkich klientów, także dzieci. Oczywiście sporo zależy od wielkości Twojego sklepu lub stoiska handlowego.
  • Dobrym rozwiązaniem wydaje się budowa oferty w zależności od pory roku i panujących trendów zakupowych. Latem na pewno sprzedadzą się zwiewne sukienki wykonane z materiałów, które pozwalają skórze oddychać, szorty, jak również stroje kąpielowe. Jesienią i wiosną postaw na tak zwane ubrania przejściowe, natomiast zimą na produkty gwarantujące skuteczną ochronę przed zimnem.
  • Nie zapominaj także o obuwiu. Mowa tu zarówno butach uniwersalnych, takich jak botki, trampki, kozaki, czy sandały, jak i skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Współpraca z hurtownikami gwarantującymi dostęp do towarów z dalekiej Azji to doskonały sposób na to, by wzbogacić swoją ofertę o buty do biegania, jazdy na rowerze bądź tańca. Najważniejsze wydaje się to, by stale odpowiadać na potrzeby wszystkich klientów.
  • Żeby jeszcze bardziej zwiększyć atrakcyjność swojego katalogu, warto postawić także na różnego rodzaju akcesoria. Mowa tutaj między innym o rajstopach, bieliźnie termoaktywnej, jak również o wszelkich dodatkach, na przykład w postaci torebek, pasków do spodni i nakryć głowy. Nic ponadto nie stoi na przeszkodzie ku temu, aby zapewnić swoim klientom dostęp do biżuterii.
  • Do tego wszystkiego dodać można jeszcze odzież elegancką. Panowie skuszą się na wysokiej jakości garnitury i koszule, natomiast panie na kombinezony, klasyczne bluzki, czy też sukienki zwracające na siebie uwagę prostym krojem oraz stonowaną kolorystyką.

 Niezależnie od tego, jakie ubrania z Chin i innych krajów azjatyckich zamierzasz sprzedawać, musisz zadbać o szeroki wybór rozmiarów. Nie ma sensu już na starcie ograniczać sobie grupy docelowej. To samo zresztą tyczy się fasonów oraz odcieni. Pamiętaj, że współpraca z cenionymi hurtownikami  zawsze pozwoli Ci zbudować katalog produktowy, który przyciągnie sporą grupę potencjalnych odbiorców.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *